Reklamace
Jak správně podat reklamaci.
Napište nám na mail info@cokoladovatovarna.cz
V předmět uveďte Reklamace + číslo objednávky
V mailu v krátkosti uveďte co je v objednávce rozbité popřípadě co se stalo a přiložte fotografie 1. každého rozbitého produktu, 2. včetně toho jak byl produkt zabalen v bublinkové folii či jiném výplňovém materiálu. Dále přiložte fotografie 3. Krabice v které přišlo zboží, 4. fotografii výplňového materiálu v krabici, 5. Pokud je na krabici nálepka křehké je potřeba vyfotit i to.
Bez těchto dokumentů nemůžeme přijmout reklamaci, proto Vás prosíme poslat vše co je zde uváděno hned v první žádosti o reklamaci.
Reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji, ale záleží na vytíženosti, proto Vás prosíme o trpělivost a to především v před Vánočním období.
Děkujeme